ALPA'99
5.den - středa 18.8.1999 - GORILY V MLZE

Protože pro pátý den mám v deníku celkem dlouhý popis, budu tedy výjimečně přímo bez cenzury citovat úplně všechno, jak jsem si to do něj večer v posteli zapisoval. Bude to daleko autentičtější:

Kaprunentörl talstation 928mnm"Vstáváme 6:52, snídaně, pak chrupka do 8:42. Balíme věci a jedeme na kolech po cyklostezce Pinzga-Radwanderweg přes Uttendorf, Kaprun, pak dál do kopce až do 1068mnm Kesselfall Alpenhaus.

Poznámka: Honza má opět a neustále silně nejapné poznámky k mé výslovnosti, rýpe a podjebuje. Koleduje si o důtku s výstrahou. A teďka schválně nahlas grgá - je to čuně s výstrahou.

Cesta tam trvala 1:45 hodiny a měřila 29km. V hospůdce si dáváme oběd 'MENU EINS' - tj. hovězí polévka s jedním obřím knedlákem + vepřová kotleta s bylinkovým máslem navrchu, hranolky, brokolice, mrkev, květák. Bylo to moc dobré a přitom za pár šupů (3x 98 ATS). Gorilly v mlze - pod vrcholem Kitzsteinhorn 3203mnmPak sjíždíme kousek zpátky dolů k lanovce zubačce - Kaprunentörl talstation 928mnm. Zvažujeme dle instalované LIVE kamery, jak vypadá výhled nahoře. Střídá se zcela zamlženo a částečně nezamlženo. Co už naděláme, kupujeme lístky za bratru lidových 3x 195 ATS a zubačkujeme tunelem nahoru na Alpincenter 2452mnm. Dále pak kabinkovou lanovkou až těsně pod vrchol Kitzsteinhorn 3203mnm. Horní stanice lanovky - 3027mnmHorní stanice lanovky je ve výšce 3027mnm, výhled je z důvodu mlhy celkem zcela úplně žádný, sněhoprší, teplota 4 st.C. Jdeme křivolakým tunelem skrz skálu na vyhlídku na druhou stranu, kde má být vidět i GrossGlockner (3770mnm), leč viděti je opět totální prd. Fučí severák jak hovado.

Kabinková lanovka dolů z Alpincenter - tou jsme nejeli, ale zubačkovali jsme tunelem.Vracíme se oběma dvěma lanovkama dolů a provokativně vychází slunce. Nastává pařuňk doprovázený neslušnými slovy, páč teďkonc by nahoře pravděpodobně bylo vidět daleko více.

Jedeme do chalópky - už se těšíme na chrupku. Po příjezdu ještě piglujeme kola a připevňujeme je na auto (zítra startujem brzo ráno na hlavní akci) a domlouváme snídani na 6:00 ráno. Uvidíme, jestli se vzbudíme - nikdo totiž nemáme budík. Dobrou noc. Končím. Jdu chrupkat."

Konec přímé citace deníku.

A na závěr ještě dnešní cyklostatistika: 56.51 km, průměr 19.35 km/h, čas 2:55:10, max 59.6 km/h, převýšení 350 m